Kemas, Bersih dan Ceria Pencetus Transformasi Kerja Berkualiti

Pages

HARI KITAR SEMULA

Pada 07 Februari 2018 telah diadakan Hari Kitar Semula di Lebuh Downing. Barangan kitar semula diperoleh daripada surat khabar lama dan kotak-kotak terpakai yang telah dikumpul. Duit yang diperoleh hasil daripada kitar semula adalah sebanyak RM 28.00 dan telah direkodkan oleh AJK Kitar Semula iaitu Puan Jamaliah binti Syed Mohd. Hasil kutipan tersebut akan dimanfaatkan untuk semua aktiviti dan perbelanjaan EKSA di zon ini.



Pada bulan April 2017 iaitu tahun lepas juga turut diadakan Hari Kitar Semula pada tarikh 11 April 2017 dan kutipan yang terkumpul untuk penjualan barangan kitar semula adalah sebanyak RM 15.30. Turut diadakan semula penjualan surat khabar dan kotak-kotak terpakai pada bulan September 2017 iaitu pada 25 September 2017 . Hasil kutipan dan jualan tersebut sebanyak RM 15.10 diperolehi dan telah digunapakai untuk aktiviti-aktiviti yang melibatkan EKSA.

Zon Balik Pulau tidak bertanggungjawab atas sebarang kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang terdapat daripada blog ini. Sekian, terima kasih.

Share

Twitter Facebook