Kemas, Bersih dan Ceria Pencetus Transformasi Kerja Berkualiti

Pages

PEMBAIKAN CCTV DAN 'WATER PUMP' DI LEBUH DOWNING

Pada 14 Februari 2018 pihak kontraktor syarikat keselamatan, Paradise Security telah hadir untuk membaiki CCTV yang telah rosak. Hasil daripada pembaikan tersebut, CCTV di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Barat Daya telah mula beroperasi dengan baik setelah mengalami kerosakan selama beberapa bulan. Tujuan CCTV tersebut dibaiki adalah untuk memastikan kawasan mahkamah terkawal dan selamat daripada apa-apa kejadian yang tidak diingini berlaku dan untuk memastikan pengawal keselamatan lebih peka dengan keadaan sekeliling. 
Pihak kontraktor daripada syarikat Paradise Security sedang membaiki CCTV

CCTV telah mula beroperasi dengan baik setelah dibaiki.

Pada masa yang sama pihak JKR Mekanikal turut sama hadir untuk membaiki 'water pump' di dalam Rumah Pam yang telah menyebabkan bahagian kanan bangunan mahkamah mengalami ketiadaan air. Hasil daripada pembaikan, tersebut bekalan air di bahagian kanan bangunan mula ada dan memudahkan semua kakitangan dan pelanggan untuk menggunakan air di tandas yang telah di sediakan.


Zon Balik Pulau tidak bertanggungjawab atas sebarang kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang terdapat daripada blog ini. Sekian, terima kasih.

Share

Twitter Facebook