Kemas, Bersih dan Ceria Pencetus Transformasi Kerja Berkualiti

Pages

MESYUARAT EKSA ZON LEBUH DOWNING BIL.1/2018

Pada hari Selasa bersamaan 06 Februari 2018 telah diadakan Mesyuarat  EKSA Bil. 1/2018. Mesyuarat tersebut diadakan di Bilik Sulh 1, Mahkamah Rendah Syariah Daerah Barat Daya. 





Mesyuarat tersebut telah dipengerusikan oleh Ketua Zon Lebuh Downing yang baru iaitu Tuan Haji Abdul Munir bin Haji Ghazali yang juga merupakan Penolong Pendaftar di mahkamah ini. Banyak perkara telah dibincangkan dalam Mesyuarat EKSA tersebut termasuklah perlantikan P.I.C (Person in Charge) yang baru bagi menggantikan pegawai dan kakitangan yang telah bertukar. Namun Ketua Zon lebih menitikberatkan peranan semua warga Zon Lebuh Downing untuk memberi sepenuh komitmen dalam menjaga persekitaran Zon Lebuh Downing tanpa mengira tugas sesiapa sekalipun.

Melalui Mesyuarat EKSA tersebut Ketua Zon memaklumkan berkenaan Audit Induk EKSA yang akan dijadualkan berlangsung di Lebuh Downing pada 22 Februari 2018 dan beliau meminta agar seluruh warga Zon Lebuh Downing supaya memberikan sepenuh komitmen dalam perlaksanaan EKSA supaya menjadi contoh yang terbaik kepada zon EKSA yang lain.

Zon Balik Pulau tidak bertanggungjawab atas sebarang kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang terdapat daripada blog ini. Sekian, terima kasih.

Share

Twitter Facebook